Silnik 1.6 16V VTi 120KM (EP6/EP6C) dodano: 28.05.2020

Problemowy silnik z niskiej jakości komponentów. Podstawowy problem to wypadanie gniazd zaworowych i kompletny remont silnika, gdzie głowica jest nie regenerowalna bo po złożeniu występują znów te same problemy. Kody P1338, P1336 czyli wypadanie zapłonu z tym związane. Pozatym rozciąganie łańcucha rozrządu i zwiększający się apetyt na olej świadczące o zbliżających się kłopotach. Odradzam. Mnóstwo artykułów w internecie o ludziach którzy rozkładają ręce przy tych silnikach. Remont w granicach 10 tys.

Silnik 2.0 16V Duratec 145/150KM (HE) dodano: 27.05.2020

Kupiłem z przebiegiem 130tys (pewne). Teraz jest 300tys co daje 170 tys na LPG. Bez regulacji zaworów dociągnął do tych 300 i padł ;) Pokrzywione zawory , łańcuch rozrządu skończył się napinacz. Ach gdyby miał hydrauliczne luzy zaworowe jak Scorpio było by idealnie. Ogólnie teraz zrobiony śmiga dalej. Najczęstsze problemy to TERMOSTAT- 3 sztuki wymienione i cewka z przewodami wysokiego napięcia - 2 razy. LPG 10 litrów na 10 czy to w mieście czy na trasie (nie poza miastem tylko na ekspresówce).

Silnik 2.8 V6 Turbo Z28NET dodano: 27.05.2020

fajny silnik mam go w lpg w vectra opc, spalanie po miejscu ok 11 litrów lpg, oleju nie bierze, rozrząd nie robiony jeszcze

Silnik 1.4 16V Alpha II G4EE dodano: 26.05.2020

Silnik zaskakuje pozytywnie. Zwinny i żwawy, odpowiedni do gabarytów auta. Kiedy trzeba reaguje szybko zwiększając moc i prędkość. Idealnie sprawdza się w miejskiej jeździe. Po 3 mies. nauki jazdy (wcześniej auta z lpg;-)) zszedłem do ok. 7.5l na 100 km. [przejazdy dużym mieście w porze największych natężeń ruchu]. Na A1 przy prędkości 100-120 km/h zużycie oscyluje wokół 6 l!

Silnik 1.4 16V TCe H4Jt dodano: 26.05.2020

Jak dotąd zero problemów. polecam

Silnik 2.0 16V i-VTEC K20A dodano: 25.05.2020

Posiadam auto od 5 lat. Bezawaryjna jednostka, lubiące średnie i bardzo wysokie obroty. Po wymianie dolotu powietrza oraz środkowej rury na hamowni 2.0 pokazały 234KM oraz 222 Nm@7040rpm. Honda trzeba wkręcać na obroty bo dopiero od 3,5 czuć elastyczność. Wymieniam olej co 10k lub co rok ( Millers do wyczynowych jednostek ). Fantastyczna jednostka, rasowo brzmiąca, jeden z najlepszych silników od Hondy

Wybierz najlepszy typ silnika

TSI
zagłosuj
T-Jet
zagłosuj
THP
zagłosuj
TCe
zagłosuj
EDIT
zagłosuj
EcoBoost
zagłosuj
i-VTEC
zagłosuj
GDI
zagłosuj
SkyActiv-G
zagłosuj
MIVEC
zagłosuj
DIG-T
zagłosuj
VVT-i
zagłosuj
Suma głosów: 6179