Silnik 1.6 R4 8V 102KM (M43B16) dodano: 07.12.2019

Przejechałem kompotem prawie 100kkm Automatem miło się jeżdzi na mieście na trasę za słaby.Awarie elektroniki? której moje auto nie ma chyba że radio.Wycieki to udręka niestety auto ma 25 lat Raz padł przekażnik silnika.Robiłem uszczelkę głowicy trzeba dbać o system chłodzenia.Auto proste w miarę bezawaryjne.Niestety odchodzi już do lamusa.Czas na zmianę.;(

Silnik 1.6 16V HR16DE dodano: 07.12.2019

Nie zgadzam się z opiniami nt gazu. Ja wymieniłem silnik po 60 tys. przebiegu na gazie- wypalenie zaworów. Regulacja płytek kosztuje tyle, co nowy silnik na szrocie, więc się nie opłacało naprawiac, Drugi silnik ma już przejechane 35 tys. i zaczynają się wibracje. Do tego: wymiana katalizatora po 150 tys. więc dodatkowy koszt. Dodam, że mam dobrą instalację brc z lubryfikatorem i cyklicznie serwisuję. Myślę, że silnik dobry, ale nie do gazu.

Silnik 1.3 i 8V Duratec dodano: 06.12.2019

Nie jest to Lamborgini. Niemniej wole moja Fiestkę. Nie zamieniłbym. Proste auto do miasta a i od czasu do czasu można się wybrać gdzieś dalej. Kupiony w 2006 roku za niespełna 34 000. Bez klimy , gole. Zrobiłem 130 000 km w większości po śląskiej aglomeracji. W tym czasie wymieniłem z przodu sprężyny i amorki, chyba nawet 1000 zł nie wydałem. Wymiana płynów / olej rocznie mieszczę się w 180 / 200 zł. Lejemy i jedziesz proste.

Silnik 1.0 12V EcoBoost dodano: 06.12.2019

Pierwsza poważna awaria silnika (uszczelka pod głowicą - wymiana) nastąpiła przy około 30tyś km i zaraz po 2ch latach od zakupu. Po kolejnych 25 ASO stwierdziło, że silnik kwalifikuje się do wymiany.

Silnik 1.8 16V F4P dodano: 05.12.2019

Może i bezawaryjny, ale pali sporo. W moim przypadku średnie spalanie 8,6 l/ 100 km - dużo. Sam silnik nie ma jakiejś imponującej dynamiki.

Silnik 1.6 16V VTi dodano: 05.12.2019

Mam auto 2011r. od nowości. Założone LPG przy przebiegu 85.000, a obecnie ma 210.000. Jestem bardzo zadowolony, chodzi naprawdę bardzo dobrze, aż żal będzie wymieniać. Sam silnik bezawaryjny, ale olej muszę dolewać 1l/3000 km. Moim zdaniem na gazie jest zwinniejszy niż na benzynie, Co do spalania to średnio benzyny 8l/100 km natomiast w przypadku LPG mam wynik 10l/100km. Oczywiście na S i A przy szybszej jeździe pali więcej. Samego silnika przy prędkości 150km/h praktycznie nie słychać.

Wybierz najlepszy typ silnika

TSI
zagłosuj
T-Jet
zagłosuj
THP
zagłosuj
TCe
zagłosuj
EDIT
zagłosuj
EcoBoost
zagłosuj
i-VTEC
zagłosuj
GDI
zagłosuj
SkyActiv-G
zagłosuj
MIVEC
zagłosuj
DIG-T
zagłosuj
VVT-i
zagłosuj
Suma głosów: 5509