alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Mitsubishi Colt IV 1.6 16V (113KM)

Mitsubishi Colt IV 1.6 16V (113KM)

Wyświetleń: 2726

Dane techniczne

Mitsubishi Colt IV 1.6 16V (113KM)
Pojemność [cm3]1597
Moc [KM]113
Moment obrotowy [Nm]153
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]190
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)9.7

Lata produkcji: 1992-1996

Nadwozie:

  • hatchback

Segment:

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

9.2l7.3l5.8l

08.06.2020Mitsubishi Colt CJ0Polecam!

Silnik niezawodny, jeżdzę nim od 5 lat. Instalacja LPG bez żadnych awarii i problemów. Szczelny układ olejowy, brak problemó z luzami zaworowymi. Stosunkowo szybko dostępny moment obrotowy.

25.11.2019Carisma Polecam!

Silnik pancerny od nowości na 5w40 żadnego brania oleju i wycieków. a nie polskie mity 200 tyś i mineralny leją a potem im popychacze klepią i zażynają te silniki

25.11.2019Mistubishi Carisma Polecam!

Trwały nie przysparza mi problemów, z racji jego wieku spoglądam pod maske raz na jakiś czas ale żadnych płynów nie ubywa.Czyszczenie przepustnicy czy wymiana świeć to przyjemność przy takiej konstrukcji wszystko na wierzchu , Zawory też samemu reguluje ;D Cały czas na LPG stag 200

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W40
LIlość oleju3.8-4.4 L
Wymiana oleju15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu90.000

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.3 12V7510812.56.8

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 0):
(0)
Trwałość silnika
0.0/10
Niezawodność auta
0.0/10
Spalanie benzyny
0.0/10
Koszty utrzymania
0.0/10
Głosy według opinii użytkowników:00

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

Brak danych (dodaj swój raport)

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Dodaj opinię

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj