alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Peugeot 208  1.6 16V VTi (120KM)

Peugeot 208 1.6 16V VTi (120KM)

Wyświetleń: 7560

Dane techniczne

Peugeot 208  1.6 16V VTi (120KM)
Pojemność [cm3]1598
Moc [KM]120
Moment obrotowy [Nm]260
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]216
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)7.3

Lata produkcji: 2012-2015

Nadwozie:

Segment:

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

7.4l5.7l4.5l

17.07.2020Citroen C3 PicassoOdradzam!

Świetnie wkręca się na obroty, a potrzebuje ich ponieważ poniżej 2500 obr./min nic się nie dzieje, ale jak już się wkręci to jest naprawdę dynamiczny. Prędkość 100 km/h rozwija dopiero przy 3000 obr./min (konsekwencja braku 6 biegu) i poziom hałasu jest wciąż akceptowalny, przy 140 km/h na autostradzie jest już za głośno, a zużycie paliwa zbyt duże, zatem normalna prędkość podróżna w dalsze trasy to góra 120 km/h. Dla bogatych z duszą rajdowca silnik ten ochoczo ciągnie aż do odcinki zapłonu, budząc postrach na niemieckich autostradach (przy prawie 200 km/h według komputera zużycie paliwa ok. 35 l/100 km). Wszystko było fajnie, ale w okolicach 65 tys. km przebiegu silnik nabrał nagle nieumiarkowanego apetytu na olej oraz maniery podświetlania kontrolki 'check engine', a ponieważ serwis nie był w stanie nic z tym zrobić (poza propozycją odpłatnej wymiany silnika, na którą jakoś nie miałem ochoty) to trzeba było się z autem rozstać...

08.06.2020Peugeot 5008 2010rPolecam!

Mam Peugeota 5008 1,6 Benzyna VTI 120Km 2010r. Od nowości przejechane 560tyś km, przebieg autostradowy. Olej wymieniany co 9-10 tyś km. Trzy razy wymieniany łańcuch. Uważam za udany silnik, jeśli wymiany oleju stosujemy co 10 tyś km. Następny też będzie 1,6 VTI 120KM

28.05.2020308 SW, 1,6 vti 120 kmOdradzam!

Problemowy silnik z niskiej jakości komponentów. Podstawowy problem to wypadanie gniazd zaworowych i kompletny remont silnika, gdzie głowica jest nie regenerowalna bo po złożeniu występują znów te same problemy. Kody P1338, P1336 czyli wypadanie zapłonu z tym związane. Pozatym rozciąganie łańcucha rozrządu i zwiększający się apetyt na olej świadczące o zbliżających się kłopotach. Odradzam. Mnóstwo artykułów w internecie o ludziach którzy rozkładają ręce przy tych silnikach. Remont w granicach 10 tys.

Zalecane przez serwis

?Typ olejuTotal 5W30
LIlość oleju4.3 L
Wymiana olejuco 30.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrządułańcuch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.0 VTi6895144.3
1.2 VTi8211812.25.3
1.4 VTi9513610.55.7

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 2):
(9.9)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
9.5/10
Spalanie benzyny
10.0/10
Koszty utrzymania
10.0/10
Głosy według opinii użytkowników:20

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

7.9l6.6l5.5l

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 5

Opinie użytkowników

Michał28.03.2019

Polecam!

Peugeot 208 1.6 VTi 120 KM Allure
Średnia ocena:
(9.8)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
9.0/10
Spalanie benzyny
10.0/10
Koszty utrzymania
10.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

7.8l6.9l6.0l

Opinia:Auto bardzo przyjemne w użytkowaniu, zarówno w mieście jak i na trasie.
Zalety:+ mocny silnik jak na tak mały i lekki samochód, + niezłe spalanie, + pojemny zbiornik paliwa
Wady:- usterka włącznika przedniej szyby po 30 tys. km - czasami zawieszające się radio (naprawia się samo po ponownym zapłonie)
Tomek27.09.2017

Polecam!

Peugeot 208 1.6 16V 120KM 2013r. 99tyś
Średnia ocena:
(10.0)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
10.0/10
Spalanie benzyny
10.0/10
Koszty utrzymania
10.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

8.0l6.2l5.0l

Opinia:Spełnia w 100% moje oczekiwania, to jeden z nielicznych aut, które nie zawodzą. Bardzo nowoczesny, z wysoką kulturą pracy silnik. Można śmiało ruszać w długą trasę z jedną walizką no to chyba mały mankament bo bagażnik niewielki. Daje przyjemność z jazdy i spala na trasie przy spokojnej jeździe poniżej 5L. Rewelacja!
Zalety:silnik, spalanie, prowadzenie, sterowność, wyciszenie
Wady:olej ciągle muszę go kontrolować!

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 2