alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Toyota Yaris I 1.0 16V VVT-i (68KM)

Toyota Yaris I 1.0 16V VVT-i (68KM)

Wyświetleń: 4033

Dane techniczne

Toyota Yaris I 1.0 16V VVT-i (68KM)
Pojemność [cm3]998
Moc [KM]68
Moment obrotowy [Nm]90
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]155
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)13.6

Lata produkcji: 1999-2006

Nadwozie:

  • hatchback

Segment:

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

6.9l5.7l5.0l

19.02.2018KaroLePolecam!

W moim odczuciu bardzo dobry silnik. Posiadam Yarisa z 2001r. i od tego czasu z samochodem nie dzieje się praktycznie nic. Silnik 1.0 VVT-i lubi wysokie obroty powyżej 4 tys. obr. zaczyna już dynamicznie jechać jak na swoją klasę i pojemność oczywiście. Przy 110 tys. km padł alternator ale to spotykana wada w tym modelu. Nie pobiera ani grama oleju - nigdy nie dolewałem a stan cały czas taki sam. Spalanie wacha się między 6-6.5 litra a nie jeżdżę spokojnie (spokojna jazda ok. 5.5 litra na 100km). Prędkości samochodu 170-180 km/h nie robią na nim żadnego wrażenia (oczywiście na Niemieckiej autostradzie) natomiast miny innych kierowców - bezcenne. Ceny przykładowych części są w porządku - pasek napędowy alternatora koszt 26 zł, tarcze i klocki 240 zł. Jak najbadziej mogę polecić tę jednostkę przy zachowaniu minimum rozsądku - oleje, filtry, świece zgodnie z zaleceniami i masz święty spokoj.

17.02.2018ArturPolecam!

Dobry silnik, auto posiadam od nowości. Przy 80 tyś. Przebiegu zaczął brać olej ok 250ml na 3000 km. Tak się dzieje tylko podczas jazdy na krótkie dystanse. Przy jeździe ciągłej nie bierze grama oleju. Diagnoza uszczelniacze to one są przyczyną brania oleju. Auto ma 120tys. Przebiegu i praktycznie bezawaryjne. Jedynie alternator mi raz padł a konkretniej zużyty się szczotki i trzeba było regenerowac przy 90tys koszt 500zl. Spalanie miasto 6,5 trasa przeciętnie 5 ale gdy jechałem jak emeryt udało mi się zejść do 4

09.08.2017DarekPolecam!

Polecam jak najbardziej,silniczek tani w użytkowaniu i bezawaryjny a do tego spalanie niskie.Jeżdżę Yarisem już piaty rok i nic mu nie dolega,parkuję pod chmurką i pali na 25 mrozie.Jedyny mankament to lato z klima to się źle zbiera słaba dynamika ale to auto na dojazdy do pracy więc jest OK.

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W30
LIlość oleju3.2 L
Wymiana oleju15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządułańcuch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.5 16V10614596.9
1.3 16V8612412.16.1

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 0):
(0)
Trwałość silnika
0.0/10
Niezawodność auta
0.0/10
Spalanie benzyny
0.0/10
Koszty utrzymania
0.0/10
Głosy według opinii użytkowników:00

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

Brak danych (dodaj swój raport)

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 7
Dodaj opinię

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 3