alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Toyota Corolla E10 1.3 XLI 16V (75KM)

Toyota Corolla E10 1.3 XLI 16V (75KM)

Wyświetleń: 3120

Dane techniczne

Toyota Corolla E10 1.3 XLI 16V (75KM)
Pojemność [cm3]1332
Moc [KM]75
Moment obrotowy [Nm]115
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]170
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)12.8

Lata produkcji: 1991-1997

Nadwozie:

  • hatchback
  • liftback
  • sedan
  • kombi

Segment:

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

8.9l6.7l5.3l

02.06.2020StarletPolecam!

Dynamika ok tylko olej pije 400 ml na 1000 km . Zrobiłem 20 000 km i zero kłopotu . Jezdze na lpg sekwencja

28.03.2018JRPolecam!

250 tyś, dwa razy zerwany pasek rozrządu raz miesiąc po kupnie, drugi przez niedopatrzenie terminu, jednak silnik ten jest całkowicie bezkolizyjny. Zero problemów, po 240 tyś wymieniona uszczelka pod klawiaturą. Silnik totalnie nie do zdarcia. Eksploatowany w górach, na autostradzie i po mieście, zmienia się tylko spalanie. Odpala i pracuje w każdych warunkach. Tego silnika nie da się zajechać.

03.01.2018polPolecam!

570 tys. po niby licznikowych 270tys pierscienie i glowica (ile ma naprawde niewiadomo) 5w40 zero poboru oleju ,przy palowaniu zchodzi z 3/4 do polowy na 18tys km i dalej jezdze i jedzil bede :) Saalanie 5,5 trasa do 100km/h , jazda 160-180km/h -11litrow

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W30
LIlość oleju3.2 L
Wymiana oleju15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu150.000km lub 6 lat.

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.3 12V7210311.76.6
1.3XLI 16V8811111.56.7
1.6 Si 16V114145107.1

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 0):
(0)
Trwałość silnika
0.0/10
Niezawodność auta
0.0/10
Spalanie benzyny
0.0/10
Koszty utrzymania
0.0/10
Głosy według opinii użytkowników:00

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

Brak danych (dodaj swój raport)

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1
Dodaj opinię

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj