alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Toyota Celica T23 1.8 16V VVT-i (143KM)

Toyota Celica T23 1.8 16V VVT-i (143KM)

Wyświetleń: 2878

Dane techniczne

Toyota Celica T23 1.8 16V VVT-i (143KM)
Pojemność [cm3]1794
Moc [KM]143
Moment obrotowy [Nm]170
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]205
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)8.7

Lata produkcji: 1999-2005

Nadwozie:

  • coupe

Segment:

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

10.3l7.7l6.2l

05.06.2020toyota avensis 122 Polecam!

Silnik jak najbardziej ok. Pracuje na taxi. Zrobiłem na tym silniku 200000 km.na gazie, regulacja luzu zaworowego co 60 tyś.Koszt ok.500 zł.Samochód toyota avensis 1.8 vvti 2002r. Branie oleju to 1,5l na 10000 km.

03.03.2019Avensis t25 kombiPolecam!

Silnik oszczędny i bezawaryjny, tylko wymiana oleju co 10 tys.+filtry, nie bierze oleju, bardzo elastyczny, 10 lat użytkowania bez problemów.

04.12.2018TomekOdradzam!

Silnik oszczedny i dosc malo usterkowy ale apetyt na olej ogromny przez co nigdy wiecej auta z tym silnikiem bym nie kupil, Japonczyki sa znane z brania oleju ale nie w ilosciach 2l na 1000km

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W30
LIlość oleju3.7 L
Wymiana oleju15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządułańcuch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.8 16V1921807.48.4

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 0):
(0)
Trwałość silnika
0.0/10
Niezawodność auta
0.0/10
Spalanie benzyny
0.0/10
Koszty utrzymania
0.0/10
Głosy według opinii użytkowników:00

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

Brak danych (dodaj swój raport)

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 3
Dodaj opinię

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj