alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Toyota Auris I 1.4 16V VVT-i (97KM)

Toyota Auris I 1.4 16V VVT-i (97KM)

Wyświetleń: 3537

Dane techniczne

Toyota Auris I 1.4 16V VVT-i (97KM)
Pojemność [cm3]1398
Moc [KM]97
Moment obrotowy [Nm]130
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]170
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)13

Lata produkcji: 2007-2010

Nadwozie:

  • hatchback

Segment:

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

8.7l6.9l5.9l

19.01.2019Corolla e11 FLOdradzam!

Obecnie na liczniku 305 tyś km (ale po wymianie silnika ok 80 tyś km temu- dlatego faktyczny przebieg motoru to ok 205 tys) .Jeżdżę na lpg- instalacja regulowana z wymianą filtrów co 15 tyś. Silnik na oleju Liqui Molly MoS2 10w40. Pobór oleju obecnie ok 0,8l /1tyś km. Nie jest to demon prędkości.Dynamika przyzwoita ale tylko w mieście, w trasie niestety trzeba dać sobie czas aby wyprzedzić. Generalnie tanio ale nie obeszło się bez problemów, tyle że samochód przecież ma swoje lata. Inne koszty w ciągu tych lat- wymiana cewek x3, wymiana amortyzatorów tył, 4x łączniki stabilizatorów, sprawdzanie luzów zaworowych co 15tyś, wymiana świec kompletu 2x, akumulator, hamulce przód, tył.

03.11.2018AdrianPolecam!

Auto naprawde bezawaryjne. Ku mojemu zdziwieniu silnik nie bierze oleju mimo iż to silnik z czasów gdzie brały. Fajne przyspieszenie jak na tą pojemność. Łańcuch w dobrej kondycji nie wydaje żadnych dźwieków ani nic. Jak narazie nie oddałbym tego auta za nic. I naprawde polecam :D

20.08.2018MarcinPolecam!

Mam Corollę E11 liftback z 2001r. z tym silnikiem. Kupiłem jak miała 134 tys. km i 9 lat. Teraz ma 196 tys. i 17 lat. Poza zwykłymi eksploatacyjnymi rzeczami (hamulce, łączniki stabilizatora, gumy w zawieszeniu etc.) przy 189 tys. wymieniłem plastikowy kolektor dolotowy bo gdzieś się rozszczelnił i silnik brzmiał trochę jak diesel (używany za 300zł i chodzi). Poza tym w wieku 14 lat do wymiany poszły fabryczne tylne amory i pompa paliwa (używana 100 zł, i tu uwaga nowa z ASO to.... 3.500 zł). No i ten ubywający olej. Faktycznie trzeba go regularnie kontrolować, szczególnie przy jeździe głównie miejskiej. Za to spalanie wychodzi na moje oko bardzo dobrze. W trasie w 3 osoby przy spokojnej jeździe potrafię zejść do 4,2-4,5 l/100km, a jak go piłujesz to i tak wychodzi jakieś 6,3. W mieście na krótkich odcinkach spala mi ok. 6,8-7,8 l/100. Trzeba bazować na dobrych zamiennikach , bo ceny części w ASO są zdecydowanie za drogie jak na zakup do auta wiekowego już. Niektóre części opłaca się bardziej osobiście sprowadzić z magazynu z Japonii lub grzecznie poprosić o rabat aby nie opłacało się sprowadzać.

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W30
LIlość oleju3.7 L
Wymiana oleju15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządułańcuch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 16V12415710.47.1

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 0):
(0)
Trwałość silnika
0.0/10
Niezawodność auta
0.0/10
Spalanie benzyny
0.0/10
Koszty utrzymania
0.0/10
Głosy według opinii użytkowników:00

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

Brak danych (dodaj swój raport)

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 2
Dodaj opinię

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 2