alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Volvo V70 II FL 2.4 20V (140KM)

Volvo V70 II FL 2.4 20V (140KM)

Wyświetleń: 1914

Dane techniczne

Volvo V70 II FL 2.4 20V (140KM)
Pojemność [cm3]2435
Moc [KM]140
Moment obrotowy [Nm]220
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]205
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)10.5

Lata produkcji: 2004-2008

Nadwozie:

  • kombi

Segment:

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

12.5l9.1l6.9l

25.11.2019V70 II Bi-FuelPolecam!

Samochód co prawa w wersji Bi-Fuel, ale oprócz wzmocnionej głowicy i zaworów niczym się nie różni. Samochód z automatem i tym silnikiem przejechał już 480k km i nadal trzyma kompresję, bierze 1L oleju na 10k km czyli bardzo dobrze. Dynamika nie jest najlepsza, ale za to silnik jest długowieczny, wymieniam tylko filtry, olej i świece.

20.11.2018PIotr Polecam!

Silnik świetny, praktycznie bezawaryjny i bardzo trwały, jedyne co to przy ok 300 tys pojawia sie wyciek oleju na uczelnieniu koła zmiennych faz rozrządu, niestety wymiana koła ok 900 z ł samo koło. Mój silnik 300 tys km od wymiany do wyminay nie ma zużycia oleju praktycznie. Silnik o fajnej charakterystyce, ciagnie od samego dołu jak dobry diesel.

13.02.2018BartekPolecam!

Bardzo dobry silnik. Do tej pory naprawy były związane z osprzętem - wentylator chłodnicy (Bosch), czujnik cisnienia na listwie wtryskowej (Bosch), pompka od spryskiwacza, membrana odmy i regenracja rozrusznika (działał, ale "przy okazji" nowego sprzęgła). Cały czas oryginalny dwumas - trzyma parametry. Pali nie mało ale śmigam na gazie więc i tak jest ekonomicznie. Problemów ze słynną przepustnica Magneti Marelli na razie nie miałem. Nie dawno wymieniłem rozrząd, zobaczymy jak się spisze przez kolejne 100k. Chciałbym dokręcić do pół miliona km :)

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W30
LIlość oleju5.8
Wymiana oleju20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu150.000km

Inne silniki w tym modelu

Brak innych silników
w tym modelu

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 0):
(0)
Trwałość silnika
0.0/10
Niezawodność auta
0.0/10
Spalanie benzyny
0.0/10
Koszty utrzymania
0.0/10
Głosy według opinii użytkowników:00

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

Brak danych (dodaj swój raport)

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1
Dodaj opinię

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj