alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Chevrolet Spark II 1.2 16V 81KM (LMU)

Chevrolet Spark II 1.2 16V 81KM (LMU)

Wyświetleń: 3104

Dane techniczne

Chevrolet Spark II 1.2 16V 81KM (LMU)
Pojemność [cm3]1206
Moc [KM]81
Moment obrotowy [Nm]111
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów
Prędkość maksymalna [km/h]164
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)12.1

Lata produkcji: 2009-2015

Nadwozie:

  • hatchback

Segment: A (miejskie)

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

6.7l5.3l4.2l

06.05.2020Aveo T250Polecam!

Świetna jednostka, dość dynamiczna pomimo małej pojemności, generalnie jeżeli jeździmy samochodem samemu, to mocy spokojnie starczy do wyprzedzenia jakiegoś zawalidrogi. Inaczej, kiedy mamy samochód obładowany tobołami, wtedy wóz ma dynamikę czołgu. Troszeczkę brakowało momentu, ale to rzecz normalna przy takiej pojemności. Silnik bezawaryjny, tylko rutynowe wymiany, nigdy nic nie padło, nigdy nie klęknął. Ogólnie jestem zdania, że 1,2 do sredniej wielkości sedana jakim było Aveo T250 to trochę za mało, ale jeśli zaakceptuje się jego drobne wady to będzie służył długo i wytrwale. Nie mogę go polecić fanom szybkiej i agresywnej jazdy, ale ludziom, którzy szukają trwałego i oszczędnego silnika do codziennej jazdy polecam z całego serca.

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W40
LIlość oleju3.2 L
Wymiana olejuco 15.000km lub 1 rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.0 16V689315.55.1

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 0):
(0)
Trwałość silnika
0.0/10
Niezawodność auta
0.0/10
Spalanie benzyny
0.0/10
Koszty utrzymania
0.0/10
Głosy według opinii użytkowników:00

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

Brak danych (dodaj swój raport)

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Dodaj opinię

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj