Silniki BMW Twin Power - Silnik 4.4 V8 Turbo 408KM (N63B44)

Wyświetleń: 11254
Silnik 4.4 V8 Turbo 408KM (N63B44)

Silniki BMW Twin Power

BMW

Silnik 4.4 V8 o mocy 408KM jest przeznaczony do topowych modeli BMW. Jednostka zaawansowana technologicznie z turbosprężaraką Garrett MGT2256SL oraz wtryskiem bezpośrednim. Silnik również występuje w wersji ActiveHybrid która generuje moc wspólnie z silnikiem elektrycznym 485KM a spalanie nie przekracza 10L. Jednostka o świetnych osiągach, bardzo dobrej dynamice oraz wysokiej kulturze pracy. Niestety koszty serwisu oraz utrzymania idą w tysiące a to oferta dla ludzi o grubym portfelu, którzy czerpią przyjemność z jazdy nie bacząc na koszty jakie ponoszą.

!Specyfikacja

Rodzaj układu:8-cylindrowy

Ilość zaworów:32

Typ wtrysku:bezpośredni

Turbosprężąrka

+Zalety

  • trwała konstrukcja
  • bardzo dobre osiągi
  • bardzo dobra dynamika

-Wady

  • wysokie koszty utrzymania
  • wysoki poziom spalania
  • awarie termostatu awarie uszczelki pokrywy zaworów

Informacje serwisowe

Rozrząd: Łańcuch.

Ilość oleju silnikowego: 8.5 L, typ oleju: 5W30.

Niezalecany do instalacji LPG

Średnia (głosów 2):
(7.3)
Trwałość
6.0/10
Utrzymanie
6.0/10
Dynamika
10.0/10
Głosy według opinii użytkowników:11

Czy poleciłbyś ten silnik?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 11

Najbardziej awaryjna część silnika

Silnik
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Rozrząd / Wariator
zagłosuj
Układ wtryskowy
zagłosuj
Elektryka, cewka
zagłosuj
Sonda lambda
zagłosuj
Awarie drobne
zagłosuj
Suma głosów: 5

Opinie użytkowników

Średnia:
(7.3)

Odradzam!

bmw f01 75023.12.2019
Opinia:Ten silnik pod względem trwałości to dno. Leją wtryski, które powodują podawanie zbyt dużej dawki paliwa do cylindra, co powoduje, że nie spalone jego ilości spływają po gładzi cylindra i rozcienczają z czasem olej, a to prowadzi do zatarcia silnika. Bardzo często te silniki były wymieniane na gwarancji po przebiegach 40-60 tkm. Wtryski wypadałoby wymienaić co ok 60tkm, a koszt wymiany w aso to ok 10 tysi
Trwałość
2.0/10
Utrzymanie
10.0/10
Dynamika
10.0/10
Zalety:- jedyna zaleta tego silnika, to taka, że ciągnie jak oszalały
Wady:- ten silnik generuje nieprawdopodobne ilości ciepła co jest gwoździem do trumny - padające wtryski - zatarte silniki - padają uszczelniacze zaworowe - od nadmiernego ciepła uszkadzają się pierścienie tłokowe

Odmiana silnika: n63b44

Rocznik: 2010

Przebieg: 70000

Śr. spalanie: 15 l/100km

Średnia:
(7.3)

Polecam!

Tomek04.02.2018
Opinia:Co do samego silnika to jest The Best niezniszczalny bezawaryjny,świetne osiągi niestety opatrzone dużymi kosztami za paliwo.To tak pokrótce,dal mnie to nie problem ale jak ktoś liczy że przy jeździe na niższych obrotach zejdzie po niżej 10 l to niech zapomni ,tym autem nie da się jeździć delikatnie.Ja jestem zadowolony i mogę polecić wszystkim z czystym sumieniem.
Trwałość
10.0/10
Utrzymanie
2.0/10
Dynamika
10.0/10

Odmiana silnika: BMW X6 xDrive50i 408KM

Rocznik / Przebieg: 2009 r 197.000km

Średnie spalanie: 15 l/100km