Silniki Mitsubishi - Silnik 3.5 V6 24V 6G74 GDI

Wyświetleń: 6256
MotoBenzyna

Silniki Mitsubishi

Mitsubishi

Silnik 3.5 V6 24V o mocy 203KM miał zastosowanie w Mitsubishi Pajero III.Jednostka z wtryskiem bezpośrednim o dobrej dynamice oraz dobrej kulturze pracy.Spalanie jednostki jest bardzo wysokie i sięga  granicy  20 L/100km !!! Montaż instalacji LPG nie jest zalecany jeżeli jednak się skusimy musimy liczyć się z wysokimi kosztami i i nie zawsze jest to opłacalne.Po za tym silnik jest trwały a awaryjność na niskim poziomie,poza drobnymi przypadłościami takim jak zabrudzenia przepustnicy.

!Specyfikacja

Rodzaj układu:6-cylindrowy

Ilość zaworów:24

Typ wtrysku:bezpośredni

+Zalety

  • trwała jednostka
  • dobra dynamika
  • wysoka kultura pracy

-Wady

  • drogi serwis
  • drogie części
  • wysokie spalanie
  • zabrudzenia przepustnicy

Informacje serwisowe

Rozrząd: Pasek, wymiana po 90.000.

Ilość oleju silnikowego: 4.6 L, typ oleju: 5W30, wymiana po 15.000 km lub 1 rok.

Przegląd serwisowy co 1 rok.

Niezalecany do instalacji LPG

Średnia (głosów 1):
(6.0)
Trwałość
5.0/10
Utrzymanie
3.0/10
Dynamika
10.0/10
Głosy według opinii użytkowników:01

Czy poleciłbyś ten silnik?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 4

Najbardziej awaryjna część silnika

Silnik
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Rozrząd / Wariator
zagłosuj
Układ wtryskowy
zagłosuj
Elektryka, cewka
zagłosuj
Sonda lambda
zagłosuj
Awarie drobne
zagłosuj
Suma głosów: 3

Opinie użytkowników

Średnia:
(6.0)

Odradzam!

Maciek10.05.2018
Opinia:Padaczka !!! Uważajcie przed zakupem silnik na te lata co był montowany o technologii nowszej ale nie dopracowanej.Do pewnego przebiegu było ok ale potem dużo problemów i w dodatku części kosmicznie drogie nie wspomnę o spalaniu.Jedyny plus to ładnie pracował i miał dużo mocy ale po za tym koszty i koszty.
Trwałość
5.0/10
Utrzymanie
3.0/10
Dynamika
10.0/10

Odmiana silnika: Pajero 3.5 V6 GDI 203KM

Rocznik / Przebieg: 2005.r 230.000

Średnie spalanie: 16 l/100km