Silniki Suzuki - Silnik 1.4 16V BoosterJet K14C

Wyświetleń: 20983
MotoBenzyna

Silniki Suzuki

Suzuki

Silnik 1.4 BoosterJet o mocy 140KM wyposażony w Turbo Mitsubishi Heavy Industries.Konstrukcja silnik została oparta na sprawdzonej i bezawaryjnej jednostce 1.4 (K14B), która przeszła szereg modyfikacji.Silnik posiada hydrauliczną regulacje zaworów.Jednostka bardzo trwała o niezłej dynamice dobrej kulturze pracy oraz niskim poziomie spalania.

!Specyfikacja

Rodzaj układu:4-cylindrowy

Ilość zaworów:16

Typ wtrysku:bezpośredni

Turbosprężąrka

+Zalety

  • trwała jednostka
  • niska awaryjność
  • dobra dynamika
  • wysoka kultura pracy

-Wady

  • koszty serwisu

Informacje serwisowe

Rozrząd: Łańcuch.

Ilość oleju silnikowego: 3.5 L, typ oleju: Shell Am-L 5W30, wymiana po 15.000 km lub 1 rok.

Przegląd serwisowy co 1 rok.

Niezalecany do instalacji LPG

Średnia (głosów 2):
(9.3)
Trwałość
10.0/10
Utrzymanie
8.0/10
Dynamika
10.0/10
Głosy według opinii użytkowników:20

Czy poleciłbyś ten silnik?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 111

Najbardziej awaryjna część silnika

Silnik
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Rozrząd / Wariator
zagłosuj
Układ wtryskowy
zagłosuj
Elektryka, cewka
zagłosuj
Sonda lambda
zagłosuj
Awarie drobne
zagłosuj
Suma głosów: 119

Opinie użytkowników

Średnia:
(8.7)

Polecam!

Suzuki Vitara FL 1.4 A/T22.02.2020
Opinia:Wystawiam ocenę po przejechaniu tym samochodem 20tys km. Zakupiony w czerwcu 2019. Plusy: automatyczna skrzynia biegów - daje frajdę, szybka reakcja na kickdown , przyspieszenie rewelacja, silnik adekwatny do wagi samochodu, przyjemny pomruk przy przyspieszaniu i nie zamula, nowoczesny design, wygodne fotele, zwraca uwagę na ulicy, nawet na tylnym siedzeniu wygodnie usiadzie wysoka osoba. Minusy: trzeszczące/ drgające plastiki podczas jazdy!!! słaba jakość plastików w wewnątrz-choć podobno przed FL bylo gorzej i wiecej twardych, lampa z bagażnika ciągle się rozłącza, port usb przerywa komunikacje z podpiętym tel, Android auto raz działa innym razem nie.
Trwałość
10.0/10
Utrzymanie
6.0/10
Dynamika
10.0/10

Odmiana silnika: 1.4 140KM

Rocznik: 2019

Przebieg: 20tys km

Śr. spalanie: 7.5 l/100km

Średnia:
(10.0)

Polecam!

Norbert13.04.2018
Opinia:Mam Vitarkę od nowości z tym silnikiem,maiłem duże wahania przed zakupem chciałem sprawdzony 1.6 VVT 120KM ale już nie był dostępny.Na dzień dzisiejszy powiem tak jest dobrze nawet bardzo dobrze,to nowoczesny silnik z turbodoładowaniem co pozwala na dynamiczną jazdę a przy tym bardzo oszczędną jak na silnik benzynowy.Kultura pracy na bardzo dobrym poziomie w połączeniu z automatem jazda to przyjemność.Idealny samochód do miasta płynna jazda,dobra elastyczność ,jestem bardzo zadowolony.
Trwałość
10.0/10
Utrzymanie
10.0/10
Dynamika
10.0/10

Odmiana silnika: Vitara II 1.4 16V BoosterJet 140KM)

Rocznik / Przebieg: 2015.r 73.tys

Średnie spalanie: 7 l/100km