Silniki Volkswagen MPI - Silnik 4.2 V8 40V 335KM (BFM/BAT)

Wyświetleń: 5873
MotoBenzyna

Silniki Volkswagen MPI

AudiSeatSkodaVolkswagen

Silnik 4.0 V8 o mocy 335KM miał zastosowanie w segmencie klasy wyższej. Konstrukcja widlasta dosyć skomplikowana o bardzo dobrych dobrych parametrach. Kierowcy użytkujący samochody z tym silnikiem będą usatysfakcjonowani wysoką kultura pracy bardzo dobra dynamiką oraz elastycznością !!! Minusem może być serwis jak to ma miejsce przy jednostkach typu V, jak również części które nie należą do tanich !!! Również codzienne użytkowanie wiąże się z wyższymi kosztami ze względu na wysoki poziom spalania,rozwiązaniem może być montaż instalacji LPG która dobrze współpracuje z jednostką !!! Silnik w opinii użytkowników uchodzi praktycznie za bezawaryjny, jednak trzeba pamiętać o jego regularnym serwisie, ponieważ zaniedbania mogą doprowadzić do awarii które są bardzo kosztowne.

!Specyfikacja

Rodzaj układu:8-cylindrowy

Ilość zaworów:40

Typ wtrysku:wielopunktowy

+Zalety

  • Trwała niezawodna konstrukcja
  • bardzo wysoka kultura pracy
  • niska awaryjność
  • świetna osiągi
  • dobra współpraca LPG

-Wady

  • wysokie koszty obsługi
  • wysokie koszty części

Informacje serwisowe

Rozrząd: Pasek, wymiana po 120.000 km.

Ilość oleju silnikowego: 8.5 L, typ oleju: Castrol 5W30, wymiana po 15.000 km lub 1 rok.

Przegląd serwisowy co 1 rok.

Dobrze współpracuje z instalacją LPG

Średnia (głosów 2):
(7.3)
Trwałość
8.0/10
Utrzymanie
6.0/10
Dynamika
8.0/10
Głosy według opinii użytkowników:20

Czy poleciłbyś ten silnik?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 4

Najbardziej awaryjna część silnika

Silnik
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Rozrząd / Wariator
zagłosuj
Układ wtryskowy
zagłosuj
Elektryka, cewka
zagłosuj
Sonda lambda
zagłosuj
Awarie drobne
zagłosuj
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Średnia:
(6.0)

Polecam!

A6 C5 Allroad13.10.2020
Opinia:Brakuje silnika V8 BAS z łańcuchem rozrządu.
Chętnie poczytam o jego wadach i zaletach.
Mam w A6C5 Allroad.
Trwałość
6.0/10
Utrzymanie
6.0/10
Dynamika
6.0/10
Zalety:trwałość, kultura pracy, bezawaryjność, tak jak inne V8
Wady:rozrząd od strony kabiny, górne ślizgi łańcucha,

Odmiana silnika: 220kW (300KM)

Rocznik: 2004

Przebieg: 280000

Śr. spalanie: 15 l/100km

Średnia:
(8.7)

Polecam!

VW Phaeton06.03.2020
Opinia:Mam go w VW Phaeton, bardzo dobry silnik. Trzeba wymieniać co 10tyś olej i wszystko w nim gra. Drogie fazatory rozrządu oraz napinacze łańcuchów na głowicach.
Trwałość
10.0/10
Utrzymanie
6.0/10
Dynamika
10.0/10

Odmiana silnika: BGH 335km

Rocznik: 2004

Przebieg: 276000

Śr. spalanie: 15 l/100km

Wybierz silnik i dodaj opinię

Silniki o pojemności 1.0l z wtryskiem wielopunktowym

Silniki 3-cylindrowe o pojemności 1.0l z wtryskiem wielopunktowym

Silniki o pojemności 1.2l z wtryskiem wielopunktowym

Silniki o pojemności 1.4l z wtryskiem wielopunktowym

Silniki o pojemności 1.6l z wtryskiem wielopunktowym

Silniki o pojemności 1.8l z wtryskiem wielopunktowym

Silniki o pojemności 2.0l

Silniki 5-cylindrowe z wtryskiem wielopunktowym

Silniki 6-cylindrowe 12-zaworowe

Silniki 6-cylindrowe 24-zaworowe

Silniki 6-cylindrowe 30-zaworowe

Silniki 8-cylindrowe 32-zaworowe

Silniki 8-cylindrowe 40-zaworowe

Silniki 12-cylindrowe