Silniki BMW Twin Power - Silnik 4.4 V8 Turbo 450KM (N63B44TU)

Wyświetleń: 317
Silnik 4.4 V8 Turbo 450KM (N63B44TU)

Silniki BMW Twin Power

BMW

Silnik 4.4 V8 Turbo 450KM jest kolejną odmianą z rodziny N63 która weszła do produkcji w 2012 roku.W przeciwieństwie do poprzednika w tej wersji wprowadzono Valvotronic oraz ulepszono układ doładowania oraz wzmocniono układ korbowodowy.Te oraz inne zmiany wpłynęły na polepszenie osiągów oraz wyeliminowano niedoskonałości z pierwszej wersji. Jednostka o świetnych osiągach, bardzo dobrej dynamice oraz wysokiej kulturze pracy. Niestety koszty serwisu oraz utrzymania idą w tysiące a to oferta dla ludzi o grubym portfelu, którzy czerpią przyjemność z jazdy nie bacząc na koszty jakie ponoszą.

!Specyfikacja

Rodzaj układu:8-cylindrowy

Ilość zaworów:32

Typ wtrysku:bezpośredni

Turbosprężąrka

+Zalety

  • trwała konstrukcja
  • niska awaryjność
  • wysoka kultura pracy
  • bardzo dobre osiągi
  • bardzo dobra dynamika

-Wady

  • wysokie koszty serwisu
  • wysoki poziom spalania

Informacje serwisowe

Rozrząd: Łańcuch.

Ilość oleju silnikowego: 8.5 L, typ oleju: Castrol 5W30, wymiana po 20.000 km lub 1 rok.

Przegląd serwisowy co 1 rok.

Niezalecany do instalacji LPG

Średnia (głosów 0):
(0)
Trwałość
0.0/10
Utrzymanie
0.0/10
Dynamika
0.0/10
Głosy według opinii użytkowników:00

Czy poleciłbyś ten silnik?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj

Najbardziej awaryjna część silnika

Silnik
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Rozrząd / Wariator
zagłosuj
Układ wtryskowy
zagłosuj
Elektryka, cewka
zagłosuj
Sonda lambda
zagłosuj
Awarie drobne
zagłosuj
Dodaj opinię