Silniki BMW Twin Power - Silnik 1.5 TwinPower 75/102KM (B38A15)

Wyświetleń: 304
Silnik 1.5 TwinPower 75/102KM (B38A15)

Silniki BMW Twin Power

BMW

Silnik 1.5 TwinPower 75/102KM jest to najnowsza konstrukcja modułowa koncernu BMW wykorzystywana również przy budowie silników wysokoprężnych z oznaczeniem (B37). Jednostka trzycylindrowa z dwukanałową Turbosprężarką typu Twin Scroll w której zastosowano najnowsze rozwiązania technologiczne. Silnik należy do rodziny Efficient Dynamics co oznacza że jest wyposażony w nowoczesny układ  bezpośredniego wtrysku High Precision Injection. Znajdziemy w nim najnowszej generacji wtryskiwacze piezoelektryczne, które dawkują paliwo na poziomie 2 miligramów !!! Jak przystało na konstrukcje BMW silnik wyposażony jest w zmienne fazy rozrządu z podwójnym Vanos oraz system Valvotronic. Trzeba nadmienić iż jest to najnowsza generacja tego systemu która precyzyjnie steruje zmiennym wzniosem zaworu ssącego, co przekłada się na bardzo dobre osiągi oraz lepszą dynamikę. Użytkownicy nie odczuwają podczas jazdy autem że mają do czynienia z jednostką trzycylindrową, silnik bardzo cicho i równomiernie pracuje i co ważne jest bardzo dynamiczny i elastyczny.

!Specyfikacja

Rodzaj układu:3-cylindrowy

Ilość zaworów:12

Typ wtrysku:bezpośredni

Turbosprężąrka

+Zalety

  • wysoka kultura pracy
  • bardzo cicha praca
  • dobra dynamika
  • dobra elastyczność

-Wady

  • wadliwe panewki z początku lat produkcji
  • koszty serwisu

Informacje serwisowe

Rozrząd: Łańcuch.

Niezalecany do instalacji LPG

Średnia (głosów 0):
(0)
Trwałość
0.0/10
Utrzymanie
0.0/10
Dynamika
0.0/10
Głosy według opinii użytkowników:00

Czy poleciłbyś ten silnik?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Najbardziej awaryjna część silnika

Silnik
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Rozrząd / Wariator
zagłosuj
Układ wtryskowy
zagłosuj
Elektryka, cewka
zagłosuj
Sonda lambda
zagłosuj
Awarie drobne
zagłosuj
Dodaj opinię