Silniki Chrysler - Silnik 6.4 V8 HEMI 476/481/491KM (ESG)

Wyświetleń: 2066
Silnik 6.4 V8 HEMI 476/481/491KM (ESG)

Silniki Chrysler

ChryslerDodgeJeep

Silnik 6.4 V8 16V HEMI o mocy 476, 481 lub 491KM wszedł do produkcji w 2007 roku. Jest to najmocniejsza odmiana z rodziny HEMI. Jednostka konstrukcyjnie bardzo zaawansowana przez co można było uzyskać bardzo wysokie parametry. Jest wyposażona w kute tłoki ze stopu aluminium o bardzo dużej wytrzymałości. Silnik może poszczyć się bardzo dobrymi osiągami świetną kulturą pracy oraz rewelacyjną dynamiką.

!Specyfikacja

Rodzaj układu:8-cylindrowy

Ilość zaworów:16

Typ wtrysku:wielopunktowy

+Zalety

  • trwała konstrukcja
  • niska awaryjność
  • wysoka kultur pracy
  • bardzo dobra dynamika
  • dobra współpraca z LPG

-Wady

  • wysokie koszty serwisu oraz części
  • wysoki poziom spalania

Informacje serwisowe

Rozrząd: Łańcuch.

Ilość oleju silnikowego: 6.6 L, typ oleju: 5W30, wymiana po 13.000 km lub 6 miesięcy.

Przegląd serwisowy co 1 rok.

Dobrze współpracuje z instalacją LPG

Średnia (głosów 0):
(0)
Trwałość
0.0/10
Utrzymanie
0.0/10
Dynamika
0.0/10
Głosy według opinii użytkowników:00

Czy poleciłbyś ten silnik?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj

Najbardziej awaryjna część silnika

Silnik
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Rozrząd / Wariator
zagłosuj
Układ wtryskowy
zagłosuj
Elektryka, cewka
zagłosuj
Sonda lambda
zagłosuj
Awarie drobne
zagłosuj
Dodaj opinię

Wybierz silnik i dodaj opinię

Silniki 4-cylindrowe z rodziny Tritec (1999-2007)

Silniki 4-cylindrowe z rodziny Neon (1994-2010)

Silniki 4-cylindrowe World Gasoline Engine (od 2005)

Silniki 6-cylindrowe DOHC z rodziny LH (1998-2010)

Silniki 6-cylindrowe SOHC (1989-2011)

Silniki 6-cylindrowe z rodziny Pentastar (od 2010)

Silniki 6 i 8-cylindrowe PowerTech (1999-2013)

Silniki 6 i 8-cylindrowe serii Magnum (1992-2003)

Silniki 8-cylindrowe HEMI III generacji (od 2003)