Silniki Chrysler - Silnik 2.0 16V VVT 156KM (ECN)

Wyświetleń: 2306
Silnik 2.0 16V VVT 156KM (ECN)

Silniki Chrysler

ChryslerDodgeJeep

Silnik 2.0 16V VVT o mocy 156KM stosowany od 2007 roku w modelach Chrysler,Dodge oraz Jeep wchodzi w skład rodziny World Gasoline Engine.Jednostka 4-cylindrowa rzędowa DOHC wyposażony w zmienne fazy rozrządu.Konstrukcja wykonana z aluminium , zasilana wtryskiem wielopunktowym z rozrządem opartym na łańcuchu.Jednostka jest chwalona za dobra kulturę pracy,trwałość oraz przyzwoity poziom spalania.

!Specyfikacja

Rodzaj układu:4-cylindrowy

Ilość zaworów:16

Typ wtrysku:wielopunktowy

+Zalety

  • trwała konstrukcja
  • niska awaryjność
  • dobra dynamika
  • dobra współpraca z LPG

-Wady

  • koszty serwisu

Informacje serwisowe

Rozrząd: Łańcuch.

Ilość oleju silnikowego: 4.2 L, typ oleju: 5W30, wymiana po 15.000 km lub 1 rok.

Przegląd serwisowy co 1 rok.

Dobrze współpracuje z instalacją LPG

Średnia (głosów 1):
(8.0)
Trwałość
10.0/10
Utrzymanie
6.0/10
Dynamika
8.0/10
Głosy według opinii użytkowników:10

Czy poleciłbyś ten silnik?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj

Najbardziej awaryjna część silnika

Silnik
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Rozrząd / Wariator
zagłosuj
Układ wtryskowy
zagłosuj
Elektryka, cewka
zagłosuj
Sonda lambda
zagłosuj
Awarie drobne
zagłosuj

Opinie użytkowników

Średnia:
(8.0)

Polecam!

Jeep Compass 2.019.03.2020
Opinia:W jaki sposób są regulowane zawory w tym silniku? Czy są to klasyczne szklanki regulowane mechanicznie czy są regulowane hydraulicznie?
Trwałość
10.0/10
Utrzymanie
6.0/10
Dynamika
8.0/10
Zalety:wysoka kultura pracy dynamiczny ekonomiczny
Wady:brak

Odmiana silnika: 156 KM

Rocznik: 2011

Przebieg: 177 000

Śr. spalanie: 9 l/100km

Wybierz silnik i dodaj opinię

Silniki 4-cylindrowe z rodziny Tritec (1999-2007)

Silniki 4-cylindrowe z rodziny Neon (1994-2010)

Silniki 4-cylindrowe World Gasoline Engine (od 2005)

Silniki 6-cylindrowe DOHC z rodziny LH (1998-2010)

Silniki 6-cylindrowe SOHC (1989-2011)

Silniki 6-cylindrowe z rodziny Pentastar (od 2010)

Silniki 6 i 8-cylindrowe PowerTech (1999-2013)

Silniki 6 i 8-cylindrowe serii Magnum (1992-2003)

Silniki 8-cylindrowe HEMI III generacji (od 2003)